Trainingen OP MAAT met duurzaam RESULTAAT
Mijn trainingen vinden plaats op jouw / jullie eigen werkvloer, naar keuze in het Nederlands of Engels. Alle aspecten van klantvriendelijkheid komen aan bod, van het begin tot het eind van de ‘klantreis’, van het verwelkomen van een klant tot en met de nazorg. Ik kijk en luister goed naar wat wenselijk is en speel daarop in om effectieve adviezen op maat te kunnen geven. Aspecten die sowieso aan bod komen zijn:
- Het belang van een goede eerste indruk
- Wie leidt de klantreis en hoe doe je dat
- Klantvriendelijke communicatie
- Klantvriendelijkheid vanuit een sterk team
- De superkracht van de extra mijl
- Omgaan met klachten
- Klantenbinding
Top training: 3 dagdelen van 2,5 uur op verschillende dagen. Door de training te spreiden over een aantal weken, hebben nieuwe inzichten tijd om te landen en te worden toegepast. Totaalprijs € 1400 exclusief BTW per groep van maximaal 15 personen inclusief een exemplaar van mijn boek ‘Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk’ per persoon.
Turbo training: Deze training duurt één dag en bestaat uit 2 x 2,5 uur met een pauze van een uur. Met deze training wordt een stevige basis gelegd voor (meer) klantvriendelijkheid door bewustwording. € 850 exclusief BTW per groep van maximaal 15 personen inclusief een exemplaar van mijn boek ‘Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk’ per persoon.
Bovenstaande trainingen zijn slechts voorbeelden. In overleg is er veel meer mogelijk, van één presentatie tot een regelmatig terugkerende training om iedereen ‘bij de les te houden’.
Mijn trainingen zijn praktisch, interactief en ontspannen. Samen op weg naar resultaat met steeds de unieke signatuur van het bedrijf in het vizier.
ALL TRAININGS CAN ALSO BE DONE IN ENGLISH